Stockton compatition.....

Topics and polls that cover the overall marching band activity

Moderators: malletphreak, Hostrauser, instrumental director, Trumpet Man 05

Post Reply
User avatar
Tuba_Chick
Posts: 2
Joined: Mon Sep 22, 2003 3:48 pm
Location: Madera
Contact:

Stockton compatition.....

Post by Tuba_Chick » Thu Nov 13, 2003 9:02 pm

hey all! just wanted to know who is going to the Stockton compatition this weekend!! madera is, soooooo, who else is going?? reply with your school name and anything else ya want!

laters!!!

Tuba_Chick :jedi: :lurk: :viking: :king: :cheers: :hum: :wav: <---gotta luv the smilies!!
IM ME!!! YOU MESS WITH ME, I TAKE U DOWN!!
:nenr: :stupid:

best smilies i could find for our field, show, lol.....
:viking: :pharoah: :king: :knight:

Rifter2K4
New Recruit
New Recruit
Posts: 31
Joined: Sun Oct 26, 2003 12:33 pm

Post by Rifter2K4 » Thu Nov 13, 2003 9:11 pm

Fairfield is coming over to Stockton, going to be a long day doing Jazz, Concert, Parade, and Street percussion for us. Though we should be ready to battle for Sweeps this weekend; rehersals have been going great. Just going to be a roll of dice on how it turns out. I hope it does rain. Drumline gets pysched when it starts raining.

User avatar
guardthepiccolo
Support Staff
Support Staff
Posts: 1158
Joined: Sun Nov 10, 2002 5:59 pm
Location: Sunnyvale, CA
Contact:

Post by guardthepiccolo » Thu Nov 13, 2003 11:03 pm

Benicia Will be there :lol: :D :o :shock: :o :D :lol:
We were gonna havta be at school at 4:30 because jazz was going to perform at 7:35, but we took out our jazz and symphonic band from competition.

IMO, i think that there should either be a smaller limit to the number of competitors at this band review, or it shouldn't be scheduled so that awards are at 2 so field show can start. i really like field show, but i don't think that should make the rest of the day be so compacted just so field show can start. or awards could start earlier. But i think that the start time for this competitions is a little unreasonable.
Benicia High School C/O '05
Colorguard Instructor

mightyhorn
Veteran
Veteran
Posts: 370
Joined: Sun Nov 17, 2002 2:46 pm
Location: Caldwell, ID.

Post by mightyhorn » Fri Nov 14, 2003 12:04 pm

Dos Palos High School Bronco Regime will be there for the Band Review &
Street Percussion. We're small but determined AND this is the first time we've been back to Lincoln in almost 20 years.

rockchick04
Rookie
Rookie
Posts: 120
Joined: Fri Oct 24, 2003 6:51 pm

Post by rockchick04 » Sun Nov 16, 2003 1:23 pm

We had to be at school @ 4:45. AH..the horror! I hated waking up so early. :p

Post Reply