World of Pageantry

World of Pageantry

All times are UTC - 8 hours


Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: rENO jAZZ fESTIVAL??
PostPosted: Sun Apr 16, 2006 9:09 am 
Offline

Joined: Sun Apr 16, 2006 8:57 am
Posts: 2
Location: hMM.. cALIFORNIA?
is anyone going to the RENO JAZZ FESTIVAL at the end of this month??


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 16, 2006 4:15 pm 
The Los Osos High School Jazz bands.

You need to work on your formatting of titles. I think you got it backwards.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 16, 2006 4:38 pm 
Offline
Section Leader
Section Leader

Joined: Wed Jun 29, 2005 9:41 pm
Posts: 920
Location: Chicago, IL
The Franklin HS Jazz Band will be there.

_________________
"To think idly is to think for the sake of doing nothing, or to think too much on what one has done and not on what there is to do." - San Manuel Bueno, mártir


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 16, 2006 9:38 pm 
Offline
New Recruit
New Recruit

Joined: Thu Apr 06, 2006 10:37 pm
Posts: 13
yeah. Fairfield is gonna be there. I can't speak for the guys that are actually in the Jazz Band... but i'm gonna be a roady up there.

_________________
Fairfield 03-04: Bassline (2) - "Silver Element"
04-05: Tenor - "Hypnotic" (Dream Theater)
05-06: Tenor Cap'n - "City Beats"/Nights
06-07: Snare BABY! (TBA... hehe)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 17, 2006 8:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
User avatar

Joined: Sat Jul 23, 2005 7:52 pm
Posts: 375
Location: South Hills HS
South Hills will be there and we are gonna bring it!




INTENSITY!!!!!!!!!!!

_________________
When life gives you lemons,
Make Orange Juice.
Then leave the world wondering
how the hell you did it.


Top
 Profile  
 
 Post subject: some exciting results!
PostPosted: Sat Apr 29, 2006 6:08 pm 
Offline
Rookie
Rookie

Joined: Sun Nov 10, 2002 1:29 pm
Posts: 255
Just got the news: El Dorado Jazz 1 and Garfield HS (from Washington state) are the two HS bands playing on stage in Reno tonight!

Congratulations to both ensembles!

Update at 10pm:
El Dorado Jazz 1 and Jazz 2 both won their respective divisions. Steve Schill of EDHS Jazz 2 received an Outstanding Soloist award for his trombone solo in "God Bless The Child".

And El Dorado Jazz 1 won the play-off tonight on stage!

Way to represent SoCal high school jazz! Congratulations!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: YEAH!
PostPosted: Sun Jul 23, 2006 11:26 pm 
Offline
New Recruit
New Recruit
User avatar

Joined: Sat Jul 22, 2006 3:12 pm
Posts: 39
Location: EDHS Band Room
WOOHOO GO EL DORADO!!

yeah we seriously kicked it up when our boys (and girls) got back!

yay golden hawks! :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC - 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
  http://www.worldofpageantry.com Copyright © 1996 - 2006 Email:  admin@worldofpageantry.com  

Site design and maintenance by Dave Schaafsma at Dave's Web Dynamics